Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Użytkownik
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 1,243
» Najnowszy użytkownik: velesypittay332
» Wątków na forum: 579
» Postów na forum: 2,453

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 4 użytkowników online.
» 1 Użytkownik(ów) | 3 Gość(i)
anglastts4782

Ostatnie wątki
Douglas promocje - zniżki...
Ostatni post: Donaldkeery
Wczoraj 20:32
» Odpowiedzi: 99
» Wyświetleń: 69800
Boboland24.pl
Ostatni post: Monika
Wczoraj 12:19
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4
Nubee
Ostatni post: cessey
11-21-2017 23:42
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1244
MebloSklep Sklep Meblowy
Ostatni post: meblosklep
11-02-2017 11:13
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 23
Para do Pary - kod rabato...
Ostatni post: eresqlet
10-21-2017 18:34
» Odpowiedzi: 46
» Wyświetleń: 69044
Mini torebki - mało prakt...
Ostatni post: eresqlet
10-20-2017 17:35
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 18450
X-KOM kod rabatowy i prom...
Ostatni post: Kronika23
10-20-2017 14:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 49
Kto ubrał ekipę "Idy"? Mo...
Ostatni post: Marekkemend
09-21-2017 17:43
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1034
By Dziubeka
Ostatni post: alureig
09-19-2017 21:14
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 839
Samsung
Ostatni post: alureig
09-19-2017 21:12
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 587

 
  Zakupy grupowe - wady i zalety
Napisane przez: PromoHunter - 07-06-2015 17:07 - Brak odpowiedzi

Czym są zakupy grupowe? To nie nowy już trend obecny w sklepach internetowych, który pozwala na tańszy zakup niektórych usług i produktów. Na podobne zakupy decyduje się bardzo wielu internautów – czy słusznie? Jakie można wskazać wady, a jakie zalety takiego rozwiązania?

ZAKUPY GRUPOWE – CO TO TAKIEGO?



Zakupy grupowe są interesującym pomysłem, który od razu wzbudził zachwyt nie tylko internautów, ale też sprzedawców. Myśl przewodnia takich zakupów jest prosta i już wcześniej była z powodzeniem stosowana – im więcej kupisz, tym taniej kupisz.

Dawniej była to możliwość zarezerwowana jedynie dla wielkich firm. Jeśli bowiem dane produkty kupują wielkie przedsiębiorstwa, mogą sobie pozwolić na hurtowy zakup – biorą po kilkadziesiąt, a nawet kilkaset egzemplarzy, dzięki czemu otrzymują interesujące rabaty i upusty. Na takiej zasadzie działają także promocje w sklepach, typu "kup dwie pary butów, a trzecią dostaniesz za 50% ceny", albo też "weź trzy puszki, a czwartą dostaniesz gratis". Wszystko opiera się na ilości – podobnie zakupy grupowe. W tym przypadku jednak klienci kupują produkty wspólnie.

Sprzedawca godzi się na sprzedaż swego towaru w niższej cenie, pod warunkiem, że sprzeda jego określoną ilość. W ten sposób klienci mogą zapłacić za dany towar, czy usługę mniej, natomiast sam sprzedawca i tak zarobi, bo w krótkim czasie może odnotować zwiększone obroty. Wie, że czasem w o wiele dłuższym odstępie czasu mógłby nie zanotować tak wzmożonego ruchu w swojej firmie, czy tak potężnej fali zainteresowania swoim produktem. I to nie ze względu na słabą jakość – wręcz odwrotnie! Z racji na cenę, która odstraszała klientów, a która została zmniejszona dzięki zakupom grupowym.

ZALETY ZAKUPÓW GRUPOWYCH



Z pewnością główną zaletą jest znacznie obniżona cena. Zakupy grupowe pozwalają na osiągnięcie nawet 50% zniżki (a czasem i więcej) na pewne produkty, czy usługi. Gdybyśmy nie dokonali grupowego zakupu, konieczne byłoby uiszczenie dużo wyższej opłaty za to samo. Internauci są zgodni – po co przepłacać?

Tym bardziej, że częstokroć na stronach z ofertami zakupów grupowych pojawiają się naprawdę interesujące propozycje – markowe ciuchy, tanie wycieczki, promocyjne zabiegi kosmetyczne, czy wizyty u fryzjera... Naprawdę, wiele przeróżnych firm korzysta z takich serwisów – nie ma przy tym konieczności logowania się na stronie, aby mieć możliwość wyświetlenia wszystkich ofert.

Co jeszcze zyskujemy? Nie jesteśmy sami. Oczywiście, oszuści pojawiają się wszędzie, ale w tym przypadku nie tylko my jesteśmy klientami – zwykle razem z nami jest to grupka kilkudziesięciu osób. Ryzyko nieszczerej transakcji bardzo spada – wszak zniszczyłoby to opinię o danej firmie! Kilkadziesiąt oszukanych osób na pewno poskarżyłoby się swoim znajomym!

WADY ZAKUPÓW GRUPOWYCH



Czy taka forma zakupów posiada jednak również swoje wady? Niestety tak – przede wszystkim problematyczne są te oferty, które wiążą się z jakimś limitem czasowym, na przykład promocyjną ceną za kolację w znanej restauracji na dany dzień. Jeśli zakupu dokonujemy wcześniej, nie możemy być pewni, czy coś nam akurat tego dnia nie wypadnie – gdy nie będziemy mogli przyjść, kupon przepada. A razem z nim nasze pieniądze.

Przed zakupem trzeba więc sprawdzić terminy realizacji i przemyśleć – o ile to możliwe – czy z dużym prawdopodobieństwem będziemy mieli wtedy wolny czas. Dotyczy to również wycieczek i wszystkich innych ofert, wymagających rezerwacji. Zakupy produktów są za to naprawdę godne uwagi i nie powinniśmy się ich obawiać.

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  Gruper - co to jest i czy warto?
Napisane przez: PromoHunter - 06-09-2015 18:21 - Brak odpowiedzi

Idea zakupów grupowych wiąże się z możliwością nabywania produktów po okazyjnych cenach, a także korzystania z atrakcyjnych zniżek na lokalne usługi. Spośród serwisów pośredniczących w tego typu transakcjach pomiędzy firmami a ich potencjalnymi klientami, warty uwagi jest z całą pewnością portal Gruper.pl.

Historia oraz najważniejsze informacje o portalu

Serwis Gruper powstał w lutym 2010 roku i został założony przez Marka Borzestowskiego, byłego właściciela portalu internetowego Wirtualna Polska. Miał być w założeniu silnym graczem na rynku serwisów generujących okazje, konkurującym z ówczesnym potentatem Grouponem. Po kilku latach prężnej działalności firmę dopadły niestety przejściowe problemy finansowe, jednak – jak się zdaje – zostały one skutecznie zażegnane, dzięki połączeniu 9 stycznia 2015 roku z międzynarodową grupą Zumzi.com, działającą w branży e-commerce i świadczącą swe usługi w siedmiu krajach europejskich.

Co oferuje odmieniony Gruper?

Po zawarciu współpracy z Zumzi, serwis Gruper.pl odmienił się niemal nie do poznania, począwszy od wyglądu i interfejsu, a na funkcjonalności skończywszy. Przede wszystkim doszło do podzielenia portalu na dwa podserwisy (Zumzi Gruper oraz Kolektiva Gruper), do których można przejść z poziomu strony głównej. Na stronie Zumzi.com znajdziemy kupony promocyjne na różnorodne lokalne usługi, takie jak zabiegi w salonach kosmetycznych i fryzjerskich, gabinetach stomatologicznych, czy też ofertę kursów edukacyjnych. Podstrona Kolektiva.com jest zaś zorientowała głównie na okazyjne oferty spędzania wolnego czasu. Możemy w tym miejscu zatem pozyskać między innymi kupony na pobyt w nadmorskim SPA, górskie wycieczki, czy też różnorodne lokalne wydarzenia kuluralno-rozrywkowe.

Obie strony poza zróżnicowaniem ofertowym prezentują się bardzo analogicznie pod kątem wyglądu i interfejsu. Trzeba przyznać, że twórcy stworzyli niezwykle nowoczesny serwis, bardzo przejrzysty, intuicyjny oraz przystosowany do urządzeń mobilnych. W obu przypadkach możemy korzystać z dwóch podstawowych filtrów – „popularne” oraz „nowe”. Mamy ponadto możliwość klasyfikowania ofert ze względu na lokalizację, używając w tym celu funkcjonalnej mapy. Za jej pomocą przejrzymy oferty wyłącznie ze swojej okolicy, sprawdzimy odległość od swojego miejsca zamieszkania, a także przyjrzymy się ocenom i recenzjom o wybranej firmie. Poszczególne oferty posiadają ponadto rozbudowane opisy, dlatego przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupowej warto dokładnie się z nimi zapoznać.

Po złożeniu zamówienia na dany kupon, dokonamy płatności przy użyciu wygodnego systemu internetowych przelewów lub uregulujemy powstałą należność kartą. Po stronie plusów serwisu Gruper.pl należy z całą pewnością zapisać także dużą ilość dodawanych każdego dnia nowych ofert. Spore zainteresowanie klientów przekłada się tym samym na bardzo atrakcyjne zniżki, nieraz przekraczające nawet 80%.

Warto zatem wypatrywać okazji na Gruperze, gdyż jest to niewątpliwie dobra okazja do zaoszczędzenia pieniędzy na zakupach. Przed złożeniem zamówienia należy jednak koniecznie zweryfikować wiarygodność oferującej zniżkę firmy. Nie mniej ważne jest następnie ścisłe przestrzeganie terminów realizacji wybranych usług, ponieważ ich niedopilnowanie będzie się najprawdopodobniej wiązało z utratą pieniędzy. Zgodnie z regulaminem możemy jednak zerwać umowę zakupu kuponu w terminie do 14 dni, co wymaga przesłania na adres mailowy firmy Gruper.pl stosownego oświadczenia.

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  Tanie latanie - jak polować na bilety lotnicze
Napisane przez: PromoHunter - 06-01-2015 21:51 - Brak odpowiedzi

Podróżowanie jest Twoją największą życiową pasją, jednak nie zawsze możesz sobie pozwolić na jej realizację ze względu na wysokie koszta przelotów samolotowych? Przedstawiamy zatem kompletną listę skutecznych sposobów, pozwalających upolować najtańsze bilety lotnicze.

  • Kupuj w środku tygodnia – zdecydowanie najwyższe ceny biletów notuje się w czasie weekendu, kiedy to najwięcej turystów planuje podróż. Jeśli zależy Ci na tanim bilecie, bądź wyjątkowo czujny na atrakcyjne zniżki w takich dniach jak środa oraz czwartek. LOT proponuje swoim klientom chociażby ofertę promocyjną „Szalone środy”.

  • Najtaniej jest we wczesnych godzinach porannych – jeżeli jesteś „porannym ptaszkiem”, wtedy również możesz liczyć na łatwe upolowanie korzystnej oferty. Godzina 3:00 nad ranem to idealna pora pod tym względem.

  • Zrezygnuj z wyjazdów oraz powrotów w czasie świąt oraz długiego weekendu – tanich lotów w tym czasie można bowiem jedynie ze świecą szukać...

  • Zaplanuj lot po sezonie.

  • Kupuj bilety z dużym wyprzedzeniem – badania przeprowadzone przez „New York Times" pokazują wyraźnie, że najkorzystniej jest dokonywać zakupu biletów już 3 miesiące przed dniem wylotu. Jeśli jednak jest to dla Ciebie zbyt długo, wtedy nawet miesięczne wyprzedzenie może zagwarantować spore oszczędności.

  • Czasem warto być spóźnialskim – nieraz zdarza się taka sytuacja, że w ostatniej chwili zwalnia się przewoźnikowi kilka biletów, wówczas ich cena jest znacząco obniżona.

  • Zapisz się na listę mailingową – jeżeli masz jasno sprecyzowany cel podróży, możesz wcześniej zapisać się na listę subskrybentów na stronach serwisów wyszukujących specjalnie spersonalizowane oferty.

  • Korzystaj z internetowych wyszukiwarek tanich lotów – dzięki ich długotrwałemu śledzeniu, łatwo porównasz ceny w określonych dniach i godzinach, a tym samym wybierzesz najatrakcyjniejsze oferty promocyjne.

  • Zdecyduj się na wylot z mniej obleganego lotniska – wyjazd z ościennego lotniska

  • Zaplanuj powrót PO weekendzie. Osoby podróżujące służbowo zazwyczaj okupują loty w ciągu tygodnia.

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  Stilago znika z rynku
Napisane przez: PromoHunter - 05-04-2015 10:30 - Brak odpowiedzi

Popularny klub zakupowy Stilago bez słowa ostrzeżenia zamknął swe podwoje. Na stronie internetowej widnieje jedynie lakoniczne oświadczenie, a wśród klientów i internautów już rozpętuje się burza.

Stilago umieściło na swojej stronie jedynie kilka zdań:

Cytat:Drodzy Klienci, z przykrością informujemy, że z dniem dzisiejszym sklep Stilago zakończył swoją działalność. Chcielibyśmy Wam bardzo podziękować za to, że byliście z nami. Życzymy Wam wszystkiego co najlepsze! Zespół Stilago.pl

Na stronie dostępny jest również link do ubogiego FAQ, objaśniającego co stanie się ze złożonymi już zamówieniami.

   

Mimo tych zapewnień, wśród klientów rośnie uzasadniony niepokój:

   

Będziemy się tej sprawie przyglądać z nadzieją, że sklep wywiąże się ze swoich zobowiązań.

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  Mini torebki - mało praktyczne, lecz piękne
Napisane przez: PromoHunter - 04-13-2015 16:54 - Odpowiedzi (35)

Co jest teraz passe? Podobno włosy ombre, cienkie brwi i duże torby, np. shopperki. Kosmetykę i fryzjerstwo zostawmy, zajmijmy się modą. W nadchodzącym sezonie prym będą wiodły mini torebki i to pod każdą postacią: worków, saszetek, pudełeczek, kuferków, a nawet shopperek w wersji mini!

Coś musi być na rzeczy, skoro największe marki wypuściły na rynek zminiaturyzowane modele swoich torebek. Miniaturki pojawiły się w takich domach mody jak Gucci, Prada, Hermes, Valentino, Chloe, Chanel czy Louis Vuitton. Te małe cudeńka, mimo iż pomieszczą tylko niezbędne drobiazgi, potrafią kosztować fortunę. Przykładem może być torebka Hermes model Jypsiere za 8,500 dolarów!

Małe jest piękne – zwykło się mawiać. Ale co wybrać? Oferta, którą proponują znane sieciówki jest imponująca: od pudełeczek przez kuferki po saszetki i worki. Jest tylko jeden mankament trendu na mini torebki. Jak tam zmieścić najnowszego iPhone’a?! Puściliśmy do Was oko, więc teraz będzie na poważnie. Oto kilka propozycji:

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  W tym sezonie hitem będą... frędzle!
Napisane przez: PromoHunter - 04-07-2015 12:29 - Brak odpowiedzi

Przewodnim motywem w nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim będzie styl hippi i boho, a więc zwiewne, kolorowe i kwieciste tkaniny, luźne fasony i wszelkiego rodzaju zamsze i skóry. Do łask wrócą również gladiatorki. Kolory przewodnie? Oczywiście będzie to żółty, brązowy, miodowy, beżowy czy karmelowy. Jednak nie one będą wywierały największy wpływ na nasz look. Prawdziwym hitem nadchodzącego sezonu będą frędzle, i to w wersji maxi.

Od lat dwudziestych po czterdzieste kojarzone były głównie z charlestonem. Przybierały postać strzępków połyskującej tkaniny, czy długich sznurów pereł skrzących się na tancerkach, wykonujących nieprzyzwoity, jak wówczas mawiano, taniec. Następnie, z zadymionych barów, przeniosły się na scenę i stały się jednym z ulubionych elementów garderoby wielu artystów estradowych. Nancy Sinatra, Cher, Tina Turner, zdawały sobie sprawę z tego, że na percepcję artysty wpływają nie tylko wrażenia słuchowe, ale również wizualne, w tym ruch sceniczny.


Josephine Baker tańcząca charlestona, 1926
Źródło: Wikipedia


Nancy i Frank Sinatra, 1996
Źródło: Everett Collection, http://www.vogue.com


Cher
Źródło: http://www.stylebydeni.com


Tina Turner
Źródło: http://www.fanshare.com

Skórzaną kurtkę z frędzlami mieli zarówno Elvis Presley jak i Jimi Hendrix.


Elvis Presley, 1973
Źródło: http://www.elvisinfonet.com


Jimi Hendrix podczas występu na Woodstock, 1969
Źródło: http://www.openculture.com

Kilka lat temu prawie każda kobieta pragnęła mieć w szafie co najmniej jeden dodatek z frędzlami. Dziś, już po metamorfozie, frędzle przybrały zupełnie inną postać. Teraz nie są już tylko ozdobą nieśmiało zwisającą u torebki, paska czy butów. Znowu kuszą, bo stanowią trzon takich części garderoby jak sukienki, spódnice czy topy. Mało tego, doskonale współgrają ze stylem boho – kolejnym trendem nadchodzącej wiosny i lata. Nie bójmy się zatem łączyć kwiecistych sukienek, długich spódnic, kamizelek, zamszu i frędzli. To będzie teraz trendy!






Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  Buty Converse przecenione o połowę + darmowa dostawa
Napisane przez: PromoHunter - 03-04-2015 12:10 - Brak odpowiedzi

Jeśli na nadchodzącą wiosną planujecie zaopatrzyć się w klasyczne, lub mniej klasyczne buty Converse, nadarza się wyśmienita okazja. W sklepie Sarenza , na tej podstronie promocyjnej Conversy przecenione są aż o połowę, a dostawa jest za darmo!

Zniżki od 30 do 50% obejmują w tej chwili aż 458 modeli, jest więc w czym wybierać. Promocja potrwa do 9 marca.

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  Do niedzieli sukienki przecenione aż o połowę!
Napisane przez: PromoHunter - 03-02-2015 16:16 - Brak odpowiedzi

Wśród setek promocji, jakie możecie znaleźć na naszym forum, są i takie, które przemykają niezauważone, mimo że są naprawdę godne uwagi.

W wątku ze zniżkami do Zalando, nasz wierny użytkownik piter umieścił promocję -50% na wszystkie sukienki.

Niektóre egzemplarze przecenione są nawet o 66%. Promocja ma potrwać do niedzieli.

Strona promocji: Zalando .

PS. Was również zachęcamy do wklejania znalezionych przez siebie promocji - aktywność nagradzamy gadżetami!

PS 2. Do promocji Zalando dorzuciło właśnie drugą: -50% na sportowe kurtki!

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  Kto ubrał ekipę "Idy"? Możemy być dumni!
Napisane przez: PromoHunter - 02-23-2015 11:50 - Odpowiedzi (1)

No i stało się! Jest Oscar i to nie byle jaki, bo dla Najlepszego Filmu Nieanglojęzycznego! Statuetkę odebrał reżyser Idy – Paweł Pawlikowski. Sprawa ubioru naszych gwiazd wydaje się kwestią drugorzędną, jednak to na czerwonym dywanie, jak w soczewce skupione są najpiękniejsze kreacje najlepszych kreatorów mody. Jak prezentują się na tym tle oscarowe kreacje polskich gwiazd?

Okazuje się, że zarówno Paweł Pawlikowski, Agata Kulesza jak i Agata Trzebuchowska postawili na rodzimych projektantów. Agata Kulesza wybrała suknię od Macieja Zienia zdobioną dziesiątkami kryształków i pereł. Kulesza, jak zwykle zachwycała uśmiechem i tylko sobie charakterystyczną lekkością. Czy 15 tysięcy to dużo jak na oscarową kreację?Wink

   
Źródło: AdMedia/Sipa USA/East News / East News

Agata Trzebuchowska, wcielająca się w postać tytułowej Idy, wystąpiła w niezwykle powabnej sukni zaprojektowanej przez Olgę Mikołajewską związaną z marką Horror! Horror! Suknię wzbogacono o prześwitujące wstawki na linii talii i w okolicach ramion. Dziewczęcego uroku, z pewnością dodawała jej granatowa opaska.

   
Żródło: AdMedia/Sipa USA/East News / East News

Najnowszą kolekcję marki Horror! Horror! każda promohunterka może znaleźć w sklepie Mustache !

Paweł Pawlikowski zaprezentował się w smokingu projektu Tomasza Ossolińskiego.

   
Źródło: (fot. AFP)

Jak oceniacie występ naszych gwiazd? Czy nasi krajowi projektanci spisali się na medal?

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  Showrooming vs webrooming - jak wyglądają Twoje zakupy?
Napisane przez: PromoHunter - 01-31-2015 14:51 - Odpowiedzi (1)

Choć pojęcia te wydają się zupełnie obce, to niemal każdy z nich już korzystał. Czym jest showrooming i webrooming?

Showrooming to zjawisko znane w polskim handlu już od dobrych kilku lat. Polega na oglądaniu lub przymierzaniu poszukiwanej rzeczy w sklepie tradycyjnym, a następnie jej zakup online. Sprawdza się wyśmienicie np. w branży odzieżowej, bo klient czuje się pewniej mogąc najpierw przymierzyć buty czy spodnie, a później kupując je taniej przez internet.

Niektóre sklepy krytykują to zjawisko, traktując je jako przejaw cwaniactwa. Jednak ci przedsiębiorcy, którzy mają głowy na karku i potrafią docenić wartość świadomych klientów, potrafią na tym zarobić. Robią więc wszystko, aby klient po obejrzeniu danej rzeczy jak najszybciej zrobił zakupy online, ale nie w losowym miejscu, lecz poprzez stronę internetową odwiedzonego sklepu. Stąd w niektórych sklepach stacjonarnych specjalne oferty na zakupy online czy nawet udostępniony darmowy sygnał Wi-fi.

Webrooming to z kolei zjawisko odwrotne. Polega na wyszukaniu danego produktu online, w poszukiwaniu informacji o nim, a także w celu odnalezienia najlepszej oferty cenowej. Świadomy i wyedukowany klient udaje się następnie do wybrango sklepu i tam dokonuje zakupu.

Branżowe portale dopiero od niedawna rozpisują się o wzrastającym trendzie showrooomingu, a już wypierany jest on przez webrooming. W sumie nie może to dziwić, ponieważ na dłuższą metę drugie rozwiązanie jest wygodniejsze; odwiedzamy tylko jeden sklep, wiedząc już dokładnie co chcemy kupić.

Jaki model zakupów najczęściej stosujecie? Najpierw idziecie do sklepu i kupujecie czy rozglądacie się w internecie i kupujecie online?

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu